- de status van uw bestelling;
Nadat u bent ingelogd als lid, door op mijn accountpictogram in de rechterbovenhoek van de hoofdpagina te klikken; Vanuit het gedeelte "Mijn bestellingen",
Door te klikken op de knop "Waar is mijn lading" op de hoofdpagina,
Wanneer uw bestelling wordt afgeleverd bij het vrachtbedrijf, door contact op te nemen met het relevante vrachtbedrijf met uw Cargo Tracking Code in de e-mail- en sms-meldingen die naar u worden verzonden, of door hun website te bezoeken,
je kunt leren.
We hebben Cash on Delivery en Card on Delivery service zodat u uw boodschappen snel op een comfortabele en gemakkelijke manier kunt afronden.
Om uw lidmaatschap permanent te annuleren (verwijderen), kunt u de knop "Mijn lidmaatschap verwijderen" gebruiken op het tabblad Mijn lidmaatschapsgegevens op de pagina Mijn account. Als u problemen ondervindt met dit proces, kunt u vanaf uw geregistreerde e-mailadres een e-mail met de titel lidmaatschapsopzegging sturen naar enmod.nl, zodat we het lidmaatschap voor u kunnen opzeggen. Ons relevante team zal uw verzoek binnen 7 werkdagen evalueren en uitvoeren.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u klikken op de link "Wachtwoord vergeten" op de pagina "Member Login". Na het typen van het e-mailadres van uw account kunt u opnieuw een wachtwoord aanvragen door het veiligheidsveld in te vullen.
U kunt de pagina "Mijn account" bezoeken om uw lidmaatschapsgegevens bij te werken.
De verzendkosten voor uw bestelling variëren afhankelijk van het door u gekozen verzendland en het door u gekozen verzendbedrijf. Je kunt de verzendkosten voor je bestelling zien op het verzendkeuzescherm in de adresstap en op je betaalpagina.
Als alle producten in uw bestellingen geschikt zijn voor snelle verzending, maken we uw bestellingen klaar om binnen 24 uur bij het relevante vrachtbedrijf te worden afgeleverd. In het geval van product(en) die in uw bestelling moeten worden geleverd, kunnen er verschillen zijn in de verzendtijden. U kunt de geschatte leverdata van de producten zien na het kiezen van de maat op de productdetailpagina.
We hebben rembours- en creditcardopties. Betaling via overschrijving wordt niet geaccepteerd.
Nee, uw aankopen bij enmod.nl worden aan u terugbetaald voor het bedrag van de producten die u terugstuurt. Er is geen aftrek van het retourbedrag van de producten die je hebt gekocht.
De verzendkosten die u betaalt voor de producten om u te bereiken en de servicekosten voor betaling aan de deur die zijn geïnd voor uw Betalen aan de deur-bestellingen, worden niet gerestitueerd.
U kunt contact met ons opnemen via ons WhatsApp-klantenservicenummer +31 6 81 91 36 34 voor gedetailleerde informatie over uw groothandelsaankopen.
Dealerschap, franchise, etc. als merk van ENMOD. We hebben geen samenwerkingen.
Alle voorraden van onze producten die te koop zijn, zijn beperkt tot onze online winkel. Er zijn geen andere voorraad of winkelvoorraden beschikbaar voor verkoop.
Aangezien de verzendkosten de transportkosten zijn van de bestelling die u hebt gegeven, is er geen verschil in kosten wanneer deze bij u thuis wordt afgeleverd of bij het filiaal wordt ontvangen. Betalen aan de Door Service Bemiddelingsvergoeding wordt ook geïnd als u uw bestellingen ontvangt door middel van een betaling vanuit de vrachtvestiging.
Voorraadrevisies kunnen niet worden gemaakt voor de producten die u aan uw winkelwagen hebt toegevoegd. Tenzij u het product koopt dat u aan uw winkelwagentje heeft toegevoegd, bestaat de mogelijkheid dat het opraakt.
U kunt bestellen zonder lid te zijn. Om dit te doen, voegt u gewoon de producten die u wilt kopen van de productpagina's toe aan het winkelmandje en zegt u 'Doorgaan zonder lid te zijn' op het scherm dat verschijnt bij de stap 'Bestelling afronden'. Je kunt de informatie over de bestelling die je hebt geplaatst volgen zonder lid te zijn, vanaf het e-mailadres dat je hebt gedeeld tijdens de bestelling en je mobiele telefoonnummer. We raden u aan om als lid een bestelling te plaatsen om toegang te krijgen tot informatie over uw bestellingen.
*U kunt eenvoudig bestellen door onderstaande stappen te volgen.
1- Blader door de collecties en producten die zorgvuldig voor u zijn samengesteld, inclusief de recent toegevoegde producten op onze homepage.
2- Selecteer de producten die u wilt kopen en de juiste maten en klik op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen'. (U kunt het veld 'Maattabel' op de productdetailpagina gebruiken om de juiste maat voor u te kiezen.)3- Nadat u de producten aan uw winkelwagen heeft toegevoegd, klikt u op het pictogram "Mijn winkelwagen" in de rechterbovenhoek van het scherm.
4- Klik op de knop "Koop met vertrouwen" om door te gaan.
5- Vul het verzendadresveld gedetailleerd en correct in. Kies je gewenste betaalmethode. Vul de vereiste gegevens in en klik op de knop "Bestelling afronden". Het proces is voltooid; Uw bestelling is ontvangen! Ik hoop dat je er tevreden mee zult zijn 🙂
U kunt contact met ons opnemen via onze WhatsApp Klantenservice nummer +31 6 81 91 36 34 voor gedetailleerde informatie over uw groothandelsaankopen.
U kunt bestellen zonder lid te zijn. Om dit te doen, voegt u gewoon de producten die u wilt kopen van de productpagina's toe aan het winkelmandje en zegt u 'Doorgaan zonder lid te zijn' op het scherm dat verschijnt bij de stap 'Bestelling afronden'. Je kunt de informatie over de bestelling die je hebt geplaatst volgen zonder lid te zijn, vanaf het e-mailadres dat je hebt gedeeld tijdens de bestelling en je mobiele telefoonnummer. We raden u aan om als lid een bestelling te plaatsen om toegang te krijgen tot informatie over uw bestellingen.
Als ENMOD streven we er altijd naar om een foutloze en 100% veilige winkelervaring te bieden, maar soms kunt u technische fouten tegenkomen tijdens het voltooien van uw aankopen. In dergelijke gevallen raden we u aan contact met ons op te nemen, zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen. U kunt ons bereiken via onze contactpagina.
Voorraadrevisies kunnen niet worden gemaakt voor de producten die u aan uw winkelwagen hebt toegevoegd. Tenzij u het product koopt dat u aan uw winkelwagentje heeft toegevoegd, bestaat de mogelijkheid dat het opraakt.
Uiteraard bieden wij onze klanten ook de mogelijkheid om aan de deur te betalen. U kunt kiezen voor onze betaalservice 'Contant aan de Deur en Kaart aan de Deur' om uw boodschappen snel en gemakkelijk af te ronden.
Als u geen product in uw winkelwagen heeft met een termijnbeperking of -verbod, kunt u termijnbetalingen gebruiken in uw aankopen. De afbetalingsopties die we op onze site aanbieden zijn 2, 3, 6, 9,12.
Uw creditcardgegevens worden op geen enkele manier met ons gedeeld tijdens de betalingen die u doet. Daarnaast leveren wij als enmod.nl geen diensten zoals kaartopslag of kaartregistratie. Kortom, uw kaartgegevens worden niet opgeslagen. Onze betalingspartner, de betalingsinstelling , heeft echter een functie voor het opslaan van kaarten. Deze functie kunt u zien op de betaalpagina tijdens de betalingsstap. Als u dit vakje aanvinkt, worden uw kaartgegevens gecodeerd en onder beveiliging opgeslagen, zodat u uw volgende betalingen gemakkelijk kunt verwerken.
Ja, je bent volkomen veilig. enmod.nl heeft een groene balk (home ssl) applicatie, wat het hoogste beveiligingssysteem is. Het beste SSL-certificaat wordt gebruikt, dat de veiligheid van de verzonden informatie verzekert met 128-bits codering. Uw kaartgegevens zijn niet zichtbaar voor derden tijdens de betalingsstap. Daarnaast verzorgt u uw betalingsverkeer met de zekerheid van iyzico. Bij alle transacties wordt gebruik gemaakt van het 3D Secure-systeem. 3D Secure is een authenticatiesysteem dat is ontwikkeld door kaartmaatschappijen om de veiligheid van online winkelen te waarborgen.
U kunt uw bestellingen alleen betalen met Rembours, Kaartbetaling aan de Deur of Creditcard en Pinpas.
Als alle producten in je bestelling geschikt zijn voor snelle verzending, maken we je bestelling klaar om binnen 24 uur bij het betreffende vrachtbedrijf te worden afgeleverd. In het geval van product(en) die in uw bestelling moeten worden geleverd, kunnen er verschillen zijn in de verzendtijden. Je kunt de leverdata van de producten zien na het kiezen van de maat op de productdetailpagina.
Volgens de geschatte leverdata van de producten die u koopt, wordt de verzending op de snelste manier aangeboden om u te bereiken. Wanneer uw bestelling klaar is voor distributie, wordt u per sms geïnformeerd door het vrachtbedrijf. Nadat uw bestelling is verzonden, wordt uw bestelling verzonden naar de pagina 'Waar is mijn lading?' U kunt de link volgen.
De verzendkosten voor uw bestelling variëren afhankelijk van het land van verzending dat u hebt gekozen en het door u gekozen verzendbedrijf. Je kunt de verzendkosten voor je bestelling zien op het verzendkeuzescherm in de adresstap en op je betaalpagina.
Aangezien de verzendkosten van uw bestelling de verzendkosten zijn, is er geen verschil in kosten wanneer deze bij u thuis wordt afgeleverd of wordt opgehaald in de winkel. Betalen aan de deur Service Bemiddelingsvergoeding wordt ook geïnd door te betalen bij de Cargo Branch voor Betalen aan de deur.
Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat uw bestelling u veilig bereikt.
We raden je aan om je pakket binnen 3 dagen op te halen bij het opgegeven filiaal (dit kan variëren afhankelijk van het transportbedrijf), zodat je bestelling niet naar ons wordt geretourneerd.
Samen met uw vrachtvolgnummer kunt u contact opnemen met het vrachtbedrijf en aangeven dat u uw vracht van het filiaal wilt ontvangen.
Vrachtbedrijven leveren doordeweeks tussen 09.00-18.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-13.00 uur. Op zon- en feestdagen wordt er niet geleverd. Bezorgdagen en -tijden kunnen variëren voor de opties Same Day Delivery of Courier Delivery.
*Bestelstatus;
- Nadat u bent ingelogd als lid, klikt u op het mijn account-pictogram in de rechterbovenhoek van de hoofdpagina; Vanuit het gedeelte "Mijn bestellingen",
-Klikken op de knop "Waar is mijn lading" op de hoofdpagina,
-Wanneer uw bestelling is afgeleverd bij het vrachtbedrijf, kunt u dit achterhalen door contact op te nemen met het relevante vrachtbedrijf of door de website te bezoeken met uw "Cargo Tracking Code" in de e-mail- en sms-meldingen die naar u worden verzonden.
Wij verzenden wereldwijd.
Als u een Enmod-klant bent, bent u waardevol omdat de tevredenheid en verwachtingen van onze klanten belangrijk voor ons zijn, dus u heeft gratis ruil- en retourgarantie. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, kun je het product of de producten die je hebt gekocht retourneren binnen 14 dagen na de datum van ontvangst, op voorwaarde dat ze ongebruikt zijn, in de originele verpakking en de kaartjes zijn verwijderd. niet verwijderd.
U kunt uw retourproces voltooien door in te loggen op uw account en toegang te krijgen tot uw relevante bestelling in het veld "Mijn retouraanvragen" of door naar onze pagina "Eenvoudig retourneren" op de homepage te gaan.
Met de retourcode die u krijgt van de pagina "Easy Return", kunt u uw vracht gratis verzenden via "Lading". Als u uw ruil- of retourzending met een ander vrachtbedrijf wilt verzenden, houd er dan rekening mee dat de verzendkosten voor uw rekening moeten zijn.
U bent zelf verantwoordelijk voor het ruilen en retourneren van uw bestellingen vanuit het buitenland. Producten die zijn losgemaakt, gebruikt of beschadigd op een manier die niet kan worden doorverkocht, kunnen niet worden geruild of geretourneerd.
Nee, uw aankopen bij enmod.nl worden aan u terugbetaald voor het bedrag van de producten die u terugstuurt. Er is geen aftrek van het retourbedrag van de producten die je hebt gekocht.
De verzendkosten die u betaalt om de producten naar u te laten komen en de servicekosten voor Betalen aan de deur die voor uw Betalen aan de deur-bestellingen zijn geïnd, worden niet gerestitueerd.
U kunt de pagina "Mijn account" bezoeken om uw lidmaatschapsgegevens bij te werken.
Om uw lidmaatschap permanent te annuleren (verwijderen), kunt u de knop "Mijn lidmaatschap verwijderen" gebruiken op het tabblad Mijn lidmaatschapsgegevens op de pagina Mijn account. Als u problemen ondervindt met dit proces, kunt u vanaf uw geregistreerde e-mailadres een e-mail met de titel lidmaatschapsopzegging sturen naar enmod.nl, zodat we het lidmaatschap voor u kunnen opzeggen. Ons relevante team zal uw verzoek binnen 7 werkdagen evalueren en uitvoeren.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u klikken op de link "Wachtwoord vergeten" op de pagina "Member Login". Na het typen van het e-mailadres van uw account kunt u opnieuw een wachtwoord aanvragen door het veiligheidsveld in te vullen.
U kunt bestellen zonder lid te zijn. Hiervoor volstaat het om de producten die u wilt kopen van de productpagina's in het winkelmandje te plaatsen en 'Doorgaan zonder lid te zijn' te zeggen op het scherm dat verschijnt bij de stap 'Bestelling afronden'. U kunt de informatie over de bestelling volgen vanaf het e-mailadres dat u tijdens de bestelling hebt gedeeld en vanaf uw mobiele telefoon zonder lid te zijn. We raden u aan om als lid een bestelling te plaatsen om toegang te krijgen tot informatie over uw bestellingen.

Akoestisch Wandpaneel
Tegels


Badkamermeubelset
Badkameronderkast
Toilet


Badkamermeubelset
Badkameronderkast
Toilet